Dążymy do perfekcji

Sklep internetowy Bee.pl, należący do białostockiej spółki Glosel, wprowadził nową strategię, która ma być kolejnym krokiem w rozwoju marki.

Od początku wyróżnia go bogaty wybór produktów spożywczych skierowanych do nowoczesnych i dbających o jakość życia rodzin. Będąc liderem sprzedaży produktów bio i napojów roślinnych w kanale online w Polsce, Bee.pl sukcesywnie rozwija ofertę – wychodząc z niszy ekologicznej. Poza żywnością, która ciągle jest głównym asortymentem, sklep oferuje artykuły dziecięce, zabawki, akcesoria do domu i ogrodu, środki czystości, kosmetyki (również naturalne), a także wszystko, co potrzebne dla domowych zwierząt.
Od niedawna Bee.pl posługuje się claimem „Żyj leepiej, kupuj mądrzeej!”, który ma podkreślać lepszy wybór dla klientów.
– To dzięki naszym klientom się rozwijamy i dbamy o to, by mieli u nas duży wybór lepszych produktów. Mówiąc lepsze, mam na myśli – zdrowsze, smaczniejsze, ciekawsze, unikalne, w dobrych cenach, z wartościowym składem, z materiałów wysokiej jakości, od sprawdzonych producentów – mówi Rafał Bartoszewicz – dyrektor marketingu w Gloselu.
Zespół sklepu starannie dobiera asortyment, który trafia na wirtualne półki, dlatego trzonem oferty są produkty marek godnych zaufania.
– Chcemy wspierać klientów w zdrowych wyborach i oszczędzać im czas na zakupach, by mieli go więcej dla siebie i najbliższych. Słuchamy ich potrzeb i dobieramy asortyment tak, by klienci mogli robić przemyślane, duże zakupy do domu w jednym miejscu, z dostawą pod drzwi lub do automatu paczkowego. Chcemy być lepszym sklepem pod różnymi względami, by faktycznie spełniać obietnicę z naszego claimu „żyj lepiej”. Dlatego również naszych partnerów handlowych dobieramy bardzo rozważnie – muszą pasować do naszej wizji – mówi dyrektor handlowy Bee.pl Sławomir Siergiejczyk.
Bee.pl powstał w 2018 roku, początkowo oferując produkty z kategorii zdrowej, bio i certyfikowanej żywności. W lipcu tego roku Bee.pl otrzymał Odznakę Dobrych Cen Dealavo 2023, która wyróżnia sklepy z wyjątkowo korzystnymi cenami. We wrześniu marka zdobyła złoty Laur Klienta 2023 w kategorii „Jakość świadczonych usług – sklepy zdrowie i uroda online”.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email