Innowacje w branży winiarskiej

JNT Group dokonuje niezwykle dynamicznej ofensywy na rynku, wdrażając innowacje w niemal wszystkich obszarach swojej działalności.

Pierwszym krokiem spółki było przejęcie w 2017 roku marki Grzaniec Galicyjski, które okazało się wielkim sukcesem. Sprzedaż tego trunku została w ciągu roku podwojona, a spółka uzyskała ponad 80-procentowe udziały w rynku w kategorii win grzanych, stając się jej liderem. Z kolei dzięki akwizycjom w kategorii win gronowych spółka JNT Group dynamicznie rozbudowała portfolio produktowe w tym zakresie. Jesienią 2018 roku przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz Roberta i Mikołaja Makłowiczów, a następnie – jednego z kluczowych polskich importerów i dystrybutorów win gronowych, spółki Platinium Wines. W krótkim czasie firma podpisała dwie pionierskie na naszym rynku umowy z polskimi winnicami Miłosz i Silesian na wyłączność. Dzięki nim JNT Group zapewnia restauratorom dostęp do wysokiej jakości polskich win przez cały rok. Obecnie oferta grupy w kategorii win gronowych stała się kompleksowa i unikatowa, co ma zapewnić jej osiągnięcie pozycji lidera również w tym zakresie.
Rynek alkoholi rozwija się bardzo dynamicznie, wciąż wprowadzane są nowe kategorie. Dlatego też spółka bezustannie pracuje nad rozwojem swojego portfolio produktowego, śledząc światowe trendy, zmiany na rodzimym rynku i zachowania konsumenckie. W tym roku pioniersko wprowadzona została, niezwykle popularna w Stanach Zjednoczonych, kategoria musujących seltzerów pod marką Cool Wave. JNT Group jako pierwsze w Polsce zaoferowało na masową skalę lemoniadę z 4,5% dodatkiem alkoholu, czyli Leemon Demon. Priorytetem stała się kategoria win aromatyzowanych, która odnotowuje na polskim rynku bardzo wysokie wzrosty, tuż za winami musującymi. Wino Monte Santi zostało rozbudowane o nowe linie produktowe z wieloma wariantami smakowymi, takie jak: Smoothsecco, Fruttisecco, Spritz, czy La Perla. Obecnie w portfolio tej marki znajdują się zarówno wina musujące, koktajle, jak i wina spokojne. Oprócz klasycznego Cydru Dobrońskiego, który co roku zyskuje nowe warianty smakowe, firma oferuje Cydr Jabłoński oraz nową linię Cidersecco o niepowtarzalnym smaku. Nowości znajdziemy również w ofercie Grzańca Galicyjskiego i Zbójeckiego Grzanego.
Smakowe portfolio poszerzane jest również dla Barmańskiej. Przy tak intensywnym rozwoju konieczne jest również zwiększanie trialu produktowego poprzez wprowadzanie małych formatów, po które chętnie sięgają konsumenci.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email