Najważniejsze jest zadowolenie Klienta

Działalność Banku Pekao S.A. i Grupy Kapitałowej Banku Pekao S.A. od lat zyskuje uznanie klientów, specjalistów branżowych, rynku i mediów, co przekłada się na wiele nagród i wyróżnień otrzymanych zarówno na arenie krajowej, jak i międzynarodowej.

Bank Pekao S.A. w 2025 rok wchodzi z pozycją lidera nagrodzonego złotym Laurem Konsumenta 2025 w kategorii najwyższa jakość usług. Docenione zostały działania ukierunkowane na zapewnienie klientom najwyższej jakości produktów i usług oraz innowacyjność proponowanych rozwiązań.

Zdalna obsługa klienta na wysokim poziomie
Już ponad 3,3 mln osób aktywnie korzysta z banko­wości elektronicznej w Banku Pekao S.A.
W ciągu ostatnich pię­ciu lat baza aktywnych klientów wzrosła ponad półtorakrotnie. Bank oferuje swoim klientom wygodny dostęp do produktów zarówno przez tradycyjną prze­glądarkę internetową, jak również przez aplikację mobilną PeoPay.

Czy szerokie możliwości samoobsługi świadczą o wysokiej jakości usług oferowanych klientom? Otrzymany złoty Laur Konsumenta pokazuje, że zdecydowanie tak. Obecnie klienci Banku Pekao mogą oceniać bardzo dobrze wspomnianą jakość usług, nawet jeśli fizycznie nie odwiedzili oddziału banku. – Cyfrowa rzeczywistość powoduje, że zdanie jakie mają klienci na temat marki zależy w bardzo dużej mierze właśnie od cyfrowych czynników – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A. – W Banku Pekao S.A. już od kilku lat pracujemy nad digitalizacją procesów, czyli żeby nasi klienci każdą sprawę bankową mogli załatwić zdalnie z poziomu aplikacji PeoPay lub serwisu Pekao24. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że obecnie już 97% bankowych spraw nasi klienci mogą realizować w ramach samoobsługi. Dzięki temu samodzielnie uruchamiają nowe produkty z oferty banku, a także zarządzają tymi, z których już korzystają. Szeroki wachlarz dyspozycji i wniosków dostępnych w bankowości elektronicznej sprawia, że klienci korzystają z cyfrowego oddziału banku na swoich zasadach, wtedy kiedy chcą lub potrzebują.

Mobilne PeoPay
Nawet najdłuższa lista możliwości kanałów zdalnych nie byłaby pełna, gdyby nie opcje dotyczące kontaktu z bankiem oraz personalizacji. – Dlatego także dużą wagę przykładamy do tego, by klient który potrzebuje wsparcia konsultanta, mógł szybko skontaktować się z nami za pomocą czatu – dodaje Bartosz Zborowski. – W minionym roku poszerzyliśmy listę tematów, które pozwalają rozpocząć rozmowę z konsultantem, dodaliśmy możliwość przeglądania historii oraz wysyłania załączników podczas rozmowy na czacie. Dzięki temu nasi klienci mogą otrzymywać wsparcie, wtedy kiedy go potrzebują. Personalizacja natomiast pomaga dopasować aplikację PeoPay do swoich potrzeb, tak żeby te funkcje, z których korzystamy najczęściej, były zawsze pod ręką. Personalizacja graficzna, czyli możliwość wyboru tła aplikacji oraz awataru, powoduje że aplikacja staje się bardziej „moja”, pokazuje zainteresowania osoby, która z niej korzysta.

W ciągu ostatnich lat zmie­niły się trendy w sposobie logo­wań. Z telefonu komórkowego korzysta aż 82 proc. użytkow­ników, podczas gdy logowanie tradycyjne z poziomu kom­putera dotyczy tylko 18 proc. klientów.
Obserwując ten trend, Bank Pekao S.A. od kilku lat rozwija jedną z najlepiej oce­nianych aplikacji mobilnych PeoPay. Jest to nowoczesne narzędzie służące do budo­wania dobrej i trwałej relacji z klientami. Eksperci Pekao dbają, aby dla utrzymania jak najlepszej jakości aplikacja była na bieżąco
udoskonalana.

You may also like...