Laur Konsumenta dla lidera hostingu w chmurze

Spółka nazwa.pl, która działa na rynku od 1997 roku i jest dzisiaj największym dostawcą hostingu w chmurze w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała prestiżowy tytuł laur konsumenta. Historia nazwa.pl związana jest nierozerwalnie z rozwojem Internetu. Jakie cechy najlepiej opisują lidera hostingu w chmurze i co przesądziło o przyznaniu mu nagrody Laur Konsumenta?


Własne technologie

Spółka nazwa.pl od zawsze stawiała na innowacje i zaawansowane rozwiązania, pozycjonując swoją ofertę w segmencie premium. Na uwagę zasługuje hosting świadczony w chmurze. Podczas gdy większość podmiotów uruchamia swoje usługi na bazie technologii cloud, hosting nazwa.pl sam w sobie stanowi chmurę. Oznacza to, że każdy z jego użytkowników ma do dyspozycji moc setek serwerów i gwarancję dostępności zasobów. CloudHosting nie tylko gwarantuje każdemu użytkownikowi moc do 8 vCPU i aż do 16 GB pamięci RAM, lecz także jest automatycznie zintegrowany z siecią Content Delivery Network (CDN). To rozproszona infrastruktura składająca się z węzłów zlokalizowanych w kluczowych dla ruchu internetowego miastach na świecie. Poszczególne lokalizacje CDN przechowują bliżej odbiorcy statyczne elementy stron WWW, takie jak grafiki. Dzięki zmniejszeniu odległości między użytkownikiem strony a źródłem danych, skróceniu ulega czas otwierania witryny i tym samym poprawia się jej wydajność. Dodatkowo szybsze strony WWW uzyskują wyższą pozycję w Google.

Rozbudowana oferta

Portfolio nazwa.pl to oprócz CloudHostingu także serwery VPS, certyfikaty SSL czy biznesowa poczta e-mail CloudMail z dwuskładnikowym uwierzytelnieniem 2FA, które chroni przed nieuprawnionym dostępem, także przez protokół IMAP4/POP3. Spółka nazwa.pl w swojej ofercie ma również rozwiązania Cloud Backup i Mail Backup do wykonywania kopii zapasowych danych z komputera oraz do robienia kopii skrzynek poczty e-mail. Klienci nazwa.pl mają także możliwość rejestracji ponad 300 końcówek domen internetowych.

Zaawansowana infrastruktura

Usługi nazwa.pl są świadczone w nowoczesnych Data Center, które zostały zlokalizowane w Europie, Ameryce Północnej i na innych zamieszkałych kontynentach, a całkowita przepustowość łączy przekracza 400 Gbps. Organizacja uczestniczy w europejskich punktach wymiany ruchu internetowego, takich jak ESpanix Madryt, Equinix Warszawa i AMS-IX Amsterdam. Z kolei za międzynarodową transmisję danych odpowiadają operatorzy GTT i Cogent. Automatyczny system nadzoru i monitorowania infrastruktury pozwala inżynierom błyskawicznie reagować na wszelkie nagłe zdarzenia. Usługi nazwa.pl działają z gwarantowanym czasem dostępności (SLA) wynoszącym minimum 99,9%. W przypadku pytań lub trudności użytkownicy dysponują wsparciem technicznym realizowanym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku.
Spółka nazwa.pl posiada własne Scrubbing Center, czyli specjalistyczną infrastrukturę, która pomaga wykryć i odfiltrować szkodliwy ruch. Nadzoruje ono wszystkie usługi, a ochrona realizowana jest za pomocą zaawansowanych urządzeń sieciowych, które działają w klastrze wysokiej dostępności HA (High Availability Cluster).

Nowoczesne podejście do usług

Spółka nazwa.pl jest częścią NetArt Group, który do klientów w prawie 100 krajach na świecie dociera dzięki marce netart.com. Kluczem do sukcesu, najpierw krajowego dzięki nazwa.pl, a teraz międzynarodowego dzięki netart.com, okazało się odpowiednie rozpoznanie potrzeb odbiorców. Ponieważ przedsiębiorcy są coraz bardziej świadomi, że realne oszczędności mierzone przez TCO mogą dać im wyłącznie usługi najwyższej jakości, wybierają dziś rozwiązania premium. Firma nazwa.pl ma dla nich taką ofertę i właśnie w ten sposób buduje swoją przewagę na rynku.
Głównym celem, którym kieruje się nazwa.pl, jest dostarczanie najwyższej jakości usług IT realizowanych wyłącznie w oparciu o najnowsze i sprawdzone technologie. Zdobycie prestiżowej nagrody, jaką jest tytuł Laur Konsumenta 2023, stanowi ukoronowanie całokształtu działań spółki, z których największe korzyści mogą czerpać jej klienci. Gratulujemy!

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email