Relacje z klientami to fundament naszej działalności

Aleksandra Gorbacz-Andruk, dyrektorka ds. doświadczeń klientów w Nationale-Nederlanden

Kim jest twój klient?

W Nationale-Nederlanden wyznawana jest zasada, że o poziomie satysfakcji z oferty i obsługi decydują w szczególności dwa czynniki. Pierwszym z nich jest znajomość klientów oraz zrozumienie ich potrzeb. Pozwala to na spersonalizowanie oferowanych produktów ubezpieczeniowych zgodnie z oczekiwaniami konsumenta. Drugim czynnikiem jest tworzenie trwałych relacji poprzez zaangażowanie marki
w działania społeczne. Do takich przedsięwzięć można zaliczyć aktywności charytatywne oraz społeczne, które od lat budują zaufanie klientów.
Jednym z elementów, które ubezpieczyciel wskazuje jako kluczowy w tworzeniu personalizowanej oferty, są zmiany rynkowe – zarówno te występujące na tle ekonomicznym czy gospodarczym, jak i społecznym. Ponadto marka regularnie przeprowadza badania opinii dotyczące wielu różnych obszarów życia, które pozwalają na lepsze zrozumienie aktualnych problemów oraz oczekiwań Polaków. To właśnie wnikliwa analiza uwarunkowań społecznych i adaptacja do nich stanowi o sile oferty ubezpieczyciela. Odbiorcy oczekują nie tylko ochrony, ale też wsparcia w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Ochrona, której oczekują Polacy

Przykładem takiego podejścia było przeprowadzone przez Nationale-Nederlanden badanie o dobrostanie psychicznym Polaków w miejscu pracy, dzięki któremu marka zidentyfikowała istotny problem społeczny, jakim jest wypalenie zawodowe. Jednocześnie badanie wykazało wśród zatrudnionych silną potrzebę zadbania o zdrowie psychiczne. Ubezpieczyciel odpowiedział na te potrzeby i wprowadził do ubezpieczenia grupowego dodatek obejmujący również kwestie ochrony zdrowia psychicznego.
– Troska o bezpieczeństwo i komfort życia klientów to główny cel naszych działań. Każdego dnia staramy się jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby. Dlatego rozbudowujemy i modyfikujemy nasze produkty, w odpowiedzi na zmiany ekonomiczne, gospodarcze, ale przede wszystkim te społeczne, które bezpośrednio dotyczą codzienności każdej ubezpieczonej osoby – mówi Aleksandra Gorbacz-Andruk, dyrektorka ds. doświadczeń klientów w Nationale-Nederlanden.

Niezbędne wsparcie

Ubezpieczyciele muszą sprawnie reagować na wielopłaszczyznowe zmiany zachodzące w społeczeństwie. Dlaczego? Ponieważ ubezpieczenia są nieodłącznym elementem życia każdego człowieka. Chronią nas przed nieprzewidzianymi wydarzeniami, takimi jak choroby, wypadki czy utrata pracy. Wraz z rozwojem społecznym i zmianami demograficznymi zmieniają się również potrzeby ubezpieczonych. Jednym z istotnych wyzwań, przed którym stoi współczesne społeczeństwo, jest długowieczność. Średnia długość życia w Polsce stale rośnie, a co za tym idzie wzrasta również odsetek osób w wieku emerytalnym. W odpowiedzi na to zjawisko ubezpieczyciel wydłuża okresy obowiązywania umów ubezpieczeń na życie czy NNW.
Innym wyzwaniem jest ochrona zdrowia. Wraz z rozwojem medycyny rośnie dostępność nowoczesnych metod leczenia. Niestety, nie zawsze są one dostępne w Polsce. Dlatego też dzisiejsze ubezpieczenia zapewniają możliwość leczenia za granicą nawet do kwot 2 mln euro. Tym samym pozwalają ubezpieczonym na dostęp do najlepszych specjalistów i najnowocześniejszych technologii nie tylko w Polsce, ale i za granicą.

Wyróżnienie za troskę o klienta

Złoty Laur Konsumenta jest ogromnym wyróżnieniem. To również jasny sygnał dla Nationale-Nederlanden, że starania, by zapewnić klientom najlepszą jakoś usług oraz obsługi, podejmowane od niemal 30 już lat, są przez nich zauważane oraz doceniane.
Jest to również wyraz uznania i zaufania do doradców Nationale-Nederlanden. To oni dbają na co dzień o regularny kontakt z klientami i jak najlepsze dopasowanie ochrony do ich potrzeb.
– Laur Konsumenta jest dla nas symbolem intensywnej pracy i starań, aby sprostać indywidualnym oczekiwaniom naszych klientów. Pierwsze miejsce w kategorii odpowiedzialnej firmy to ogromny zaszczyt. To dowód na to, że skutecznie ochraniamy to, co najważniejsze dla naszych klientów – zdrowie ich oraz ich bliskich. Jest on również motywacją do dalszej pracy, rozwoju i ciągłego doskonalenia naszej oferty oraz obsługi. Dziękujemy klientom za zaufanie i głosy oddane w plebiscycie. Obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach – dodaje Aleksandra Gorbacz-Andruk.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email