Nagroda złoty Laur Klienta dla bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A.

Usługi bankowości internetowej Banku Pekao S.A.: serwis Pekao24 oraz aplikacja mobilna PeoPay zostały przez konsumentów nagrodzone najwyższym wyróżnieniem: złotym Laurem Klienta w XVIII edycji plebiscytu Laur Konsumenta.

Plebiscyt Laur Klienta jest organizowany od 18. lat przez „Strony Biznesu”, dodatku ukazującego się w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Co roku sondowanych jest ponad 300 kategorii, a nagroda jest certyfikacją opartą na zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów.
Ogólnopolski plebiscyt Laur Klienta/Laur Konsumenta wskazuje, które marki cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Stanowi też wskazówkę dla innych, ponieważ aż 26 proc. Polaków w badaniach deklaruje, że zwraca uwagę na to wyróżnienie i bierze je pod uwagę przy wyborze produktów lub usług. W każdej kategorii wybierana jest grupa trzech laureatów, którzy w zależności od wyników sondażu otrzymują złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta/Laur Klienta.

– Wyróżnienie jest dla nas tym bardziej cenne, że powstaje na podstawie zbiorowej rekomendacji konsumentów i spontanicznych odpowiedzi ankietowanych podczas sondaży internetowych i telefonicznych i potwierdza, że rozwijanie bankowości internetowej i nasze dążenie do udoskonalania oferty jest przez klientów dostrzegane i doceniane – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.

Już ponad 3,3 mln osób aktywnie korzysta z bankowości elektronicznej w Banku Pekao S.A. W ciągu ostatnich pięciu lat baza aktywnych klientów wzrosła ponad półtorakrotnie. Bank oferuje swoim klientom wygodny dostęp do produktów zarówno przez tradycyjną przeglądarkę internetową, jak również przez aplikację mobilną PeoPay.

W ciągu ostatnich lat zmieniły się trendy w sposobie logowań. Z telefonu komórkowego korzysta aż 82 proc. użytkowników, podczas gdy logowanie tradycyjne z poziomu komputera dotyczy tylko 18 proc. klientów.

Obserwując ten trend, Bank Pekao S.A. od kilku lat rozwija jedną z najlepiej ocenianych aplikacji mobilnych PeoPay. Jest to nowoczesne narzędzie służące do budowania dobrej i trwałej relacji z klientami – już 1,5 mln klientów korzysta tylko z bankowości mobilnej. Eksperci Pekao dbają, aby dla utrzymania jak najlepszej jakości aplikacja była na bieżąco udoskonalana. Na koniec września 2022 r. aplikacja PeoPay miała ponad 2,3 miliona aktywnych użytkowników.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email