Nagroda złoty Laur Klienta dla bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A.
Usługi bankowości internetowej Banku Pekao S.A.: serwis Pekao24 oraz aplikacja mobilna PeoPay zostały przez konsumentów nagrodzone najwyższym wyróżnieniem: złotym Laurem Klienta w XVIII edycji plebiscytu Laur Konsumenta.
Plebiscyt Laur Klienta jest organizowany od 18. lat przez „Strony Biznesu”, dodatku ukazującego się w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Co roku sondowanych jest ponad 300 kategorii, a nagroda jest certyfikacją opartą na zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów.
Ogólnopolski plebiscyt Laur Klienta/Laur Konsumenta wskazuje, które marki cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Stanowi też wskazówkę dla innych, ponieważ aż 26 proc. Polaków w badaniach deklaruje, że zwraca uwagę na to wyróżnienie i bierze je pod uwagę przy wyborze produktów lub usług. W każdej kategorii wybierana jest grupa trzech laureatów, którzy w zależności od wyników sondażu otrzymują złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta/Laur Klienta.
– Wyróżnienie jest dla nas tym bardziej cenne, że powstaje na podstawie zbiorowej rekomendacji konsumentów i spontanicznych odpowiedzi ankietowanych podczas sondaży internetowych i telefonicznych i potwierdza, że rozwijanie bankowości internetowej i nasze dążenie do udoskonalania oferty jest przez klientów dostrzegane i doceniane – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.
Już ponad 3,3 mln osób aktywnie korzysta z bankowości elektronicznej w Banku Pekao S.A. W ciągu ostatnich pięciu lat baza aktywnych klientów wzrosła ponad półtorakrotnie. Bank oferuje swoim klientom wygodny dostęp do produktów zarówno przez tradycyjną przeglądarkę internetową, jak również przez aplikację mobilną PeoPay.
W ciągu ostatnich lat zmieniły się trendy w sposobie logowań. Z telefonu komórkowego korzysta aż 82 proc. użytkowników, podczas gdy logowanie tradycyjne z poziomu komputera dotyczy tylko 18 proc. klientów.
Obserwując ten trend, Bank Pekao S.A. od kilku lat rozwija jedną z najlepiej ocenianych aplikacji mobilnych PeoPay. Jest to nowoczesne narzędzie służące do budowania dobrej i trwałej relacji z klientami – już 1,5 mln klientów korzysta tylko z bankowości mobilnej. Eksperci Pekao dbają, aby dla utrzymania jak najlepszej jakości aplikacja była na bieżąco udoskonalana. Na koniec września 2022 r. aplikacja PeoPay miała ponad 2,3 miliona aktywnych użytkowników.