POLOmarket otrzymał złoty Laur Konsumenta 2023

Największa polska sieć supermarketów POLOmarket otrzymała elitarny tytuł złoty Laur Konsumenta 2023. Oferta produktowa i usługowa firmy została wyróżniona przez klientów. W kategorii odpowiedzialna marka/firma aż 46 proc. respondentów oddało głos na POLOmarket, co pozwoliło na osiągnięcie pierwszego miejsca w tej kategorii.

Laur Konsumenta/Klienta to prestiżowy certyfikat przyznawany markom, produktom i usługom na podstawie głosów konsumentów. To jedno z najważniejszych wyróżnień w kraju. Co roku przeprowadzany jest ogólnopolski plebiscyt, w którym klienci wybierają najpopularniejsze produkty i usługi. Głosowanie to daje firmom informację, które produkty cieszą się największą popularnością. Wyniki decydują o pozycji marki i pomagają w budowaniu przewagi nad konkurencją. Kolejność miejsc w każdej kategorii produktowej zależy od liczby głosów oddanych przez respondentów.
Opinie klientów zbierane są w formie sond telefonicznych, spontanicznego wskazania, pytań otwartych, bez kafeterii odpowiedzi oraz sond internetowych. Co roku w plebiscycie odbywają się głosowania w 300 kategoriach. W tegorocznej XIX edycji Laur Konsumenta w kategorii odpowiedzialna marka/firma swój głos oddało 1180 ankietowanych. Z czego 46 proc. (541) zagłosowało na POLOmarket.
– Wyniki plebiscytów konsumenckich są dla nas niezwykle istotne, ponieważ opinie pochodzące bezpośrednio od naszych klientów są dla nas jednym z najcenniejszych źródeł wiedzy. Zdobycie tytułu złoty Laur Konsumenta 2023 w kategorii odpowiedzialna marka/firma to dla nas wspaniałe wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że klienci nam ufają – mówi Bartosz Pietruszka, Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny sieci POLOmarket.
Dla największej polskiej sieci supermarketów to kolejne wyróżnienie w plebiscycie konsumenckim w tym roku. POLOmarket otrzymał już Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2023 w kategorii supermarketów. Pod koniec lutego POLOmarket uhonorowany został także Gwiazdą Jakości Obsługi 2023 w ramach XVI edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi.
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczna dysponująca trzema centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27. sklepami. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, z obrotem netto powyżej 3 mld złotych rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln Klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 5 500 osobom.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email