Corab: Stały kurs na jakość

Olsztyński producent konstrukcji fotowoltaicznych sukcesywnie umacnia swoją pozycję. Na wymagającym rynku związanym z energią pozyskiwaną ze słońca Corab postawił na jakość i partnerskie podejście do kontrahentów. 30 lat konsekwentnie realizowanej strategii przyniosły wymierne efekty.

Żeglować w stronę słońca

Fotowoltaika, która szturmem podbiła Polskę i Europę, potocznie kojarzy się z panelami absorbującymi promieniowanie słoneczne. To oczywiście prawda, jednak same moduły to tylko część całego systemu. Podstawą jest konstrukcja wsporcza, która występuje w każdej instalacji fotowoltaicznej. Gwarantuje ona bezpieczne i bezawaryjne eksploatowanie energii słonecznej. Porównując instalację fotowoltaiczną do żywego organizmu, konstrukcja przyjmuje rolę kręgosłupa, który ma przełożenie na jakość inwestycji oraz koszty serwisowe. Właśnie takie elementy produkuje Corab. W portfolio wyrobów znajdują się systemy dedykowane wszelkim rodzajom dachów, z każdym rodzajem pokryć. Firma oferuje także rozwiązania skierowane do farm fotowoltaicznych, czy terenów rolniczych.
Trzeba przyznać – portfolio polskiego producenta robi wrażenie.
Podobnie imponuje fabryka – zlokalizowana w Bartoszycach, nowoczesna, cyfrowa. Stanowi jednocześnie wizytówkę regionu, ale też kraju. Systemy fotowoltaiczne tam powstające znajdują odbiorców na całym świecie. I wszędzie cieszą się wysoką renomą.
Marka Corab to 30 lat obecności na rynku. Firma początkowo koncentrowała się na produkcji anten satelitarnych. Pewnego rodzaju zbieg okoliczności sprawił, że założyciel przedsiębiorstwa – Henryk Biały – zapalony żeglarz, podczas jednego z rejsów zetknął się z instalacją fotowoltaiczną. – Firma miała już własny zakład produkcyjny, doświadczenie w elektronice i plany rozwoju. Ważna była również dywersyfikacja produkcji i plany na przyszłość. Wszelkie analizy, a także rozeznanie w Europie utwierdziły nas w przekonaniu, że fotowoltaika będzie się cieszyć rosnącym zainteresowaniem. Czas pokazał, że był to właściwy wybór – wspominał w jednym z wywiadów Henryk Biały.
Przedsiębiorstwo wyrosło na poważnego rynkowego gracza, który jest aktywnym uczestnikiem globalnej transformacji energetycznej. Ponad 300 wyspecjalizowanych pracowników, własny dział badań i rozwoju oraz bogata sieć kontaktów to atuty, które są nie do przecenienia w XXI wieku. Możliwości produkcyjne fabryki w Bartoszycach to 1,5 GW konstrukcji fotowoltaicznych rocznie.

Konsekwencja przynosi efekty

Strategia firmy jest wielotorowa. Corab to nie tylko produkcja, ale również m.in. dystrybucja, edukacja. Profesjonaliści mogą korzystać z szerokiej oferty produktowej, ale także zyskać dzięki sprawnej logistyce, wsparciu klienta, ofercie szkoleniowej oraz pełnej obsłudze posprzedażowej. Producent duży nacisk kładzie na rozwój inicjatywy Corab Akademia. Organizuje cykliczne szkolenia, webinaria i spotkania. Ich uczestnikami są zarówno instalatorzy, przedstawiciele producentów, jak i indywidualni prosumenci oraz firmy. Wszyscy ci, którzy szukają dla siebie optymalnych rozwiązań i widzą szanse na obniżenie rachunków za energię elektryczną.

Jakość montażu równie ważna co klasa urządzeń

Corab postawił także na edukowanie i certyfikowanie instalatorów. Sieć Corab Partner, która zrzesza wyróżniające się firmy zajmujące się montażem fotowoltaiki w Polsce, jest gwarantem dobrze wykonanej inwestycji. To istotne szczególnie teraz, kiedy warunki pogodowe bywają nieprzewidywalne.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email