Lidl stawia na jakość – sieć z nagrodami za marki własne

Lidl Polska nie zwalnia tempa. Sieć rozwija się dynamicznie, otwierając kolejne sklepy (w Polsce ma ich ponad 600) oraz prowadząc nowe rekrutacje dla potencjalnych pracowników (Lidl zatrudnia obecnie ok. 17 000 osób). Firma rozwija także swoje portfolio marek Lidla, wprowadzając do oferty stałej nowe produkty – nie tylko w kategorii spożywczej, ale i w segmencie artykułów przemysłowych.

Wśród marek Lidla znajduje się linia odzieży damskiej Esmara, męskiej Livergy, a także ubranka dla dzieci i młodzieży marek Lupilu oraz Pepperts. Wszystkie tekstylia dostępne w Lidlu posiadają certyfikat Tekstylia Godne Zaufania OEKO-TEX®. Dla najmłodszych sieć proponuje natomiast certyfikowane ubranka wykonane z bawełny organicznej Lupilu BIO. Potwierdzeniem jakości produktów odzieżowych Lidla jest ostatnia współpraca z modelką Heidi Klum, która postanowiła zaprojektować swoją linię ubrań pod marką Esmara. Wśród produktów przemysłowych kluczowymi markami są: elektronarzędzia Parkside oraz sprzęt elektroniczny SilverCrest. To właśnie za te linie artykułów Lidl otrzymał godła Laur Konsumenta – Grand Prix 2018, co oznacza, że produkty te były już w przeszłości nagradzane za swą jakość. Grand Prix jest zwieńczeniem wielu lat pracy nad ich udoskonalaniem.
Szczególnym uhonorowaniem jest przyznanie sieci Lidl Złotego Godła w konkursie Laur Konsumenta w kategorii Jakość produktów – marki własne (artykuły spożywcze), co pokazuje, że nie tylko produkty przemysłowe, ale i spożywcze to mocna strona sieci.
– Naszą strategią jest dostarczanie wysokiej jakości produktów w niskich cenach, co pragniemy przekazać również w naszej najnowszej kampanii „Więcej na radość z życia”. Wybierając produkty Lidla, możemy zaoszczędzić pieniądze, by następnie móc spełnić swoje plany czy marzenia. Decydując się jednak na te artykuły, nie rezygnujemy z jakości – wręcz przeciwnie! Lidl oferuje produkty wysokiej jakości, które są dostępne w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. Dziękujemy za zaufanie i przyznane nam wyróżnienia – tym bardziej, że były one wynikiem wskazań samych konsumentów ­– mówi Aleksandra Robaszkiewicz,
Communication Manager Lidl Polska.
Lidl nieustannie dokłada wszelkich starań, by produkty oferowane przez sieć były jak najwyższej jakości. Efektem tych działań jest szereg certyfikowanych artykułów. W ofercie sieci znaleźć można m.in.: jabłka grójeckie z unijnym certyfikatem Chronione Oznaczenie Geograficzne, woda Saguaro Junior opiniowana przez Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka, a także asortyment artykułów z logo EU ORGANIC BIO LOGO, Rainforest Alliance, UTZ czy MSC. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Lidl postanowił także w ubiegłym roku uruchomić dwa nowe projekty: platformę Winnica Lidla z możliwością rezerwacji win oraz Lidl Podróże z szerokim wyborem wycieczek krajowych i zagranicznych.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email