Zielona transformacja Flying Tiger Copenhagen

Zmniejszenie zużycia plastiku o 50%, zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych o 30%, zrównoważona gospodarka leśna i odejście od produktów jednorazowego użytku – to tylko niektóre elementy ambitnego planu zrównoważonego rozwoju, którym pochwalić się może duński gigant sprzedaży detalicznej Flying Tiger Copenhagen.

– Marka zobowiązała się do przestrzegania standardów Science Based Targets. Jesteśmy już na ścieżce do realizacji Porozumienia Paryskiego. To ważny krok w zielonej transformacji, jaką przechodzi cały nasz łańcuch wartości – mówi CEO Flying Tiger Copenhagen, Martin Jermiin.
– To poważna inwestycja w przyszłość. Chcemy być liderami w ekologicznej przemianie branży detalicznej.
Jednym z postanowień marki jest pozyskiwanie drewna i papieru wyłącznie z certyfikowanych zrównoważonych źródeł. Dyrektor Międzynarodowy Forest Stewardship Councial, Kim Carstensen, mówi: – Wyznaczanie ambitnych celów i dążenie do FSC to najważniejsza rola, jaką mogą odegrać sprzedawcy detaliczni, tak jak Flying Tiger Copenhagen, gdy chodzi o wspieranie odpowiedzialnego leśnictwa na całym świecie. Zabiegając o FSC, czynią odpowiedzialne leśnictwo mocnym argumentem biznesowym, co oznacza, że ​​w przyszłości więcej lasów otrzyma certyfikat FSC. Używanie symbolu na szerokiej gamie produktów pomaga nam również rozwijać świadomość wśród konsumentów i podkreślać nasz wspólny cel.
W przypadku zużycia plastiku Flying Tiger zmniejszy je o min. 50% do 2025 roku. Igor Kostenyuk, Country Manager marki w Polsce dodaje: – Zmianę można zauważyć wchodząc po prostu do sklepu. Plastik stopniowo znika z naszych opakowań, a w produkcji zastępujemy go tworzywem z recyklingu. Wiemy, że konsumenci są bardzo zaangażowani w te kwestie i czujemy, że możemy im pokazać, że dokonanie zrównoważonego wyboru nie musi być kosztowne. Tytuł Laur Konsumenta w kategorii „Ekologiczne strategie w biznesie” to dla nas ważne potwierdzenie, że nasze działania są dostrzeżone i obraliśmy dobry kierunek.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email