Grupa Blachotrapez z tytułem złoty Laur Konsumenta

Blachotrapez od ponad 50. lat jest nie tylko wiodącym producentem pokryć dachowych, ale i dostawcą nowatorskich rozwiązań w tym zakresie. Kluczami do zadowolenia klienta, ale również sukcesu marki są innowacyjność i najnowsza technologia. Firma Blachotrapez została nagrodzona prestiżowym wyróżnieniem złoty Laur Konsumenta w kategorii „Producent blaszanych pokryć dachowych”. Wysoka jakość produktów potwierdzona lojalnością klientów plasuje markę na wysokiej pozycji lidera branży.

Z małego zakładu dekarskiego do międzynarodowej organizacji

Mała firma dekarska z Podhala na przestrzeni lat urosła do rangi organizacji obecnej na międzynarodowych rynkach. Dziś wyznacza trendy w branży i notuje dynamiczne wzrosty przychodów. Firma Blachotrapez oficjalnie powstała w 1995 r., jednak jej początki sięgają lat siedemdziesiątych. Głównym profilem działalności był montaż pokryć dachowych, rynien i obróbki – wykonywane w małym warsztacie. Doskonała znajomość fachu pozwoliła na przekształcenie firmy dekarskiej w produkcyjno-usługową i zatrudnienie coraz to większej liczby pracowników. Od 2003 roku, realizując strategię zagraniczną, firma otworzyła liczne spółki i posiada rozbudowaną sieć sprzedaży. W 2014 r. do firmy dołączył Rafał Michalski, który objął stanowisko prezesa. Dzięki swoim strategicznym decyzjom dziś Grupa Blachotrapez przekroczyła 1 mld zł przychodów. Produkty marki są dostępne m.in. w Niemczech, Czechach, Rumunii, na Białorusi, Węgrzech i Słowacji, a także w Azji i Kanadzie. Grupę tworzy parasol marek: Revolt Energy – instalacje PV, KROP – systemy rynnowe, Solid Steel – pokrycia z kruszywem skalnym, PVex – hurtownia fotowoltaiczna oraz najmłodsza w portfolio marka GARD – systemy ogrodzeń. Od ponad 50. lat firma opiera się na wartościach, które stanowią podstawę misji „Dachy wielu pokoleń”.

Siła budowana w oparciu o najwyższą jakość i zaplecze technologiczne

Grupa Blachotrapez budując siłę marki w szczególny sposób podchodzi do kwestii jakości. W ramach kompleksowego zarządzania firma swoją uwagę poświęciła doskonaleniu procesów. Wyznając zasadę, iż to właśnie jakość pozwala osiągnąć przewagę konkurencyjną i spełnić rosnące oczekiwania świadomych klientów. Dzięki licznym badaniom w zakresie ochrony surowca oraz wprowadzonej na skalę światową technologii Safe Profiling System (SPS) firma utrzymuje wysoki poziom wyrobów gotowych.
Blachotrapez dostarcza swoje produkty w ponad 130 oddziałach firmowych, 40 oddziałach partnerskich i za pośrednictwem 400 dystrybutorów w całej Polsce. To nie tylko rozbudowana infrastruktura sprzedażowa i logistyczna, ale przede wszystkim produkcyjna. Firma posiada 6 zaawansowanych technologicznie hal produkcyjnych. Szeroki asortyment marki to unikalne w skali UE nowości produktowe, spełniające rygorystyczne normy jakości. Przykładem jest Thunder – pokrycie dachowe z kruszywem skalnym. Produkt, który oddaliśmy w ręce naszych klientów został sprawdzony przez dekarza, architekta i specjalistę. – Naturalnym elementem pracy firm powinno być stałe podnoszenie jakości. My o tym pamiętamy. To co kluczowe dla współczesnego świadomego klienta stanowi priorytet naszej działalności. Rozwijamy się doskonaląc zaplecze technologiczne. Nigdy nie braliśmy udziału w szaleńczym wyścigu promocji i w przebijaniu się ceną, a w zamian za to całą naszą energię i zasoby przeznaczaliśmy na rozwój i innowacje. Do takiej postawy potrzebna jest jednak pewna dojrzałość, którą my w Blachotrapezie nabyliśmy wraz z doświadczeniem. Dzięki temu dziś na rynek dostarczamy produkty dopasowane do potrzeb klientów – dodaje Rafał Michalski, CEO Blachotrapez.

Najlepsza odpowiedź na potrzeby rynku

Blachotrapez odpowiada na potrzeby rynku w zgodzie z najnowszymi trendami. Usługa Express Dach 72h – kompletny dach na budowie w trzy doby – to coś, co zdecydowanie wyróżnia firmę na tle konkurencji. Spółka z Rabki-Zdroju jako pierwsza w branży budowlanej wprowadziła usługę, która uelastycznia procesy sprzedaży, zamówień, produkcji i pozwala dostarczyć na plac budowy klienta ostatecznego wszystkie zamówione komponenty. Express Dach to szybka konfiguracja modelu, typu powłoki, koloru, ale także wszelkich dodatków, tj.: rynny, okna dachowe, obróbki, kominki, komunikacja dachowa, membrany czy wkręty. Takie rozwiązanie pozwala dekarzom szybciej rozpocząć nowe zlecenia i co najważniejsze wdrożyć nowoczesną usługę bez dodatkowych kosztów w swojej ofercie.
To nowy poziom zarządzania, przez jakość, dzięki wykorzystaniu techniki Just In Time. RM:

– Do każdego elementu działalności naszej organizacji podchodzimy z innowacyjnym spojrzeniem. Obserwujemy zmiany zachodzące na rynku, dzięki czemu byliśmy gotowi na nowe wyzwania. Express Dach 72h to standard obsługi znany z zakupów online, ale bez sklepu internetowego, za to w każdym punkcie handlowym.
Grupa Blachotrapez podejmuje również szereg inicjatyw ekologicznych, które wspierają klientów w odpowiedzialnym korzystaniu z zasobów środowiska naturalnego. Firma oferuje rozwiązania fotowoltaiczne pod marką Revolt Energy. Spółkę wyróżnia nie tylko produkt, ale i obsługa przed- i posprzedażowa – gwarancja bezpiecznego montażu, poszanowania dla środowiska i wysokiej jakości. Usługa Dach kompletny – jaką oferuje firma Revolt – to efekt współpracy na linii dekarz – ekspert. Jako jedyni na rynku zapewniają najwyższą ochronę pokrycia dachowego podczas montażu instalacji PV.
– Dach kompletny to nie tylko usługa, a nasz standard pracy. Jesteśmy pewni usług-produktów, które oferujemy i nie boimy się odpowiedzialności. Nienaruszalność gwarancji na dach stanowi potwierdzenie naszych słów. Synergia, na której korzysta klient końcowy – zyskując pewność, iż po montażu instalacji od Revolt warunki jego gwarancji na  dach od Blachotrapez nie zmienią się – Hubert Kalinowski, Prezes Revolt Energy.

Stałe podnoszenie jakości prowadzonej polityki pracowniczej

Blachotrapez jako nowocześnie zarządzana firma przywiązuje dużą wagę do procesów prowadzenia polityki pracowniczej. Firma tworzy szereg działań w kierunku budowania angażującego środowiska pracy stawiając na pierwszym miejscu dobro pracowników.
– Chcemy być firmą godną zaufania – dbamy o rozwój pracowników oraz zapewniamy stabilność zatrudnienia i przyjazną atmosferę w pracy. Komfort i bezpieczeństwo to dla nas priorytety. Budując angażujące środowisko pracy stawiamy na satysfakcję i zadowolenie pracowników – mówi Rafał Michalski, CEO Blachotrapez.

Zaufanie klientów największą wartością

Doświadczenie, kreatywność oraz współpraca na wielu poziomach pozwalają firmie Blachotrapez wyznaczać nowe standardy w branży. Jednak to zaufanie klientów sprawia, iż marka może budować swoją stabilną pozycję.
RM: – Konsumenci potwierdzili, iż darzą markę Blachotrapez zaufaniem. Otrzymane wyróżnienie złoty Laur Konsumenta 2021 jest dla nas potwierdzeniem, iż jakość produktów i usług, jaką oferujemy oraz świadome i zrównoważone podejście do działań społecznych są cenionymi wartościami wśród naszych odbiorców.
Nagroda jest potwierdzeniem pozycji spółki oraz dużej rozpoznawalności marki na polskim rynku. Firma Blachotrapez podkreśla, iż otrzymany tytuł stanowi motywację do dalszej ciężkiej pracy, dążenia do najwyższej jakości produktów i stałego rozwoju firmy.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email