Rekordowa zbiórka Lidla

9 mln zł zebranych środków na WOŚP! 

Już po raz dwunasty Lidl Polska i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrali razem w słusznej sprawie! W trakcie Wielkiego Finału, w niedzielę 31.01, padła rekordowa kwota ze strony Lidla – 9 mln zł! Środki te zostaną przekazane na realizację celów 29. Finału WOŚP – wsparcie laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy i tym samym pomogą potrzebującym pacjentom, głównie dzieciom.

Jak co roku, w trakcie Wielkiego Finału WOŚP, 31.01 wszyscy widzowie, partnerzy i darczyńcy czekali z zapartym tchem na pierwsze wyniki i podsumowania zbiórek WOŚP. Dla Lidl Polska to już 12 lat współpracy z Fundacją WOŚP i tym samym 12. Wielki Finał. Zbiórki pieniężne w sklepach Lidl Polska trwały tym razem 6 tygodni i zaowocowały rekordowym wynikiem zebranych środków – 9 mln zł. Od początku współpracy sieci z Fundacją to łącznie aż 33 mln zł na realizację celów zbiórek. W tym roku cel jest jak zawsze ważny i potrzebny – 29. „Finał z głową” wspiera laryngologię, otolaryngologię oraz diagnostykę głowy dzieci.

Podziękowania należą się przede wszystkim klientom i pracownikom Lidl Polska. Po raz kolejny dokonaliśmy wspólnie wielkiej rzeczy – przekazaliśmy aż 9 mln zł na WOŚP, to rekord naszych dotychczasowych zbiórek. Łącznie, przez 12 lat naszego zaangażowania w zbiórki WOŚP zebraliśmy 33 mln zł. Kiedy rozpoczynaliśmy kwestę w naszych sklepach przed świętami, nie przypuszczałem, że osiągniemy tak wiele. Cieszę się, że te pieniądze realnie wesprą cel 29. Finału WOŚP, w tym oddziały dziecięcej laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy. Jestem dumny z zespołu Lidl Polska, który liczy w tej chwili ponad 23 000 osób. Znowu odnieśliśmy sukces!
– komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Chociaż zbiórki do skarbon już się zakończyły, aukcje WOŚP nadal trwają, w tym licytacja Karola Okrasy przy współpracy z Kuchnią Lidla. W tym roku jest to kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa, która zostanie przygotowana i zaserwowana przez samego Karola: https://allegro.pl/oferta/karol-okrasa-kolacja-w-restauracji-platter-10106194696 oraz https://rzeczyodserca.pl/qmry5q. Aukcja potrwa do 14.02. Zapraszamy!

Działania Lidl Polska wiążą się z codziennymi spotkaniami i bezpośrednimi relacjami z wieloma ludźmi. Sieć jest częścią lokalnych społeczności wszędzie tam, gdzie znajdują się sklepy Lidl, centra dystrybucyjne, biura ekspansji oraz centrala. Dzięki obecności w wielu regionach Polski firma ma możliwość poznania różnych potrzeb i kwestii społecznych ważnych dla klientów, pracowników oraz ich rodzin. Lidl Polska chce przyczyniać się do pozytywnych zmian społecznych i pomagać tam, gdzie istnieje taka potrzeba, łącząc potencjał ogólnopolskiej sieci, która ma możliwość zaangażowania wielu ludzi w wybrany temat, z siłą zaangażowania na poziomie lokalnym i szybką reakcją na potrzeby społeczne zauważane przez pracowników Lidl.

Jako odpowiedzialna firma Lidl wpływa na jakość życia społecznego, dbając o jakość i dobór oferowanych produktów, a także promując zdrowe nawyki żywieniowe. Pozytywny wpływ społeczny firmy to także tworzenie bezpiecznych, przyjaznych warunków pracy. Zaangażowanie firmy w realizację inicjatyw charytatywnych stanowi uzupełnienie tych priorytetów.

Społeczne zaangażowanie Lidl Polska widoczne jest na wielu płaszczyznach. Sieć współpracuje m.in. z organizacjami społecznymi, przeprowadza zbiórki żywności, realizuje darowizny rzeczowe oraz finansowe. Współorganizuje również wydarzenia charytatywne i sportowe, angażuje klientów i całe społeczności przy wykorzystaniu szerokiego wachlarza kanałów komunikacyjnych. Pracownicy
Lidla entuzjastycznie podchodzą do podejmowanych działań i chętnie biorą w nich udział.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email