FERA.PL – trafny wybór!

FERA.PL to jeden z największych internetowych zoologicznych sklepów w Polsce. Przez dwa ostatnie lata sklep zdobywał złoty Laur Klienta w kategorii „Jakość obsługi klienta”. W tym roku sklep otrzymał prestiżowy tytuł złoty Laur Konsumenta 2019 w kategorii „Internetowe sklepy zoologiczne”.

 

Co sprawia, że FERA.PL jest wyjątkowa wśród sklepów zoologicznych i jaki jest przepis na sukces, pozwalający utrzymywać przez wiele lat markę na najwyższym poziomie zapytaliśmy prezes zarządu FERA Sp. z o.o. – Sabinę Krupę.

– Trzeci rok z rzędu FERA.PL otrzymuje jedno z największych wyróżnień na rynku, bo przyznawane przez konsumentów. W czym tkwi tajemnica sukcesu?

– W imieniu sklepu FERA.PL chciałabym serdecznie podziękować przede wszystkim naszym dotychczasowym klientom za oddane głosy i zaufanie, jakim nas obdarzają. To dla nas bardzo ważne, bo jesteśmy sklepem, który stale się rozwija, a przy tym staramy się sprostać oczekiwaniom coraz większej ilości klientów. Wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem, że nam się to udaje. Dla nas jakość obsługi klienta, dostępność towarów oraz wprowadzanie nowości technologicznych ułatwiających klientom zakupy od początku działalności są priorytetem i stale pracujemy nad tym, aby zakupy w naszym sklepie były jeszcze
wygodniejsze.

– Dlaczego warto kupować w FERA.PL?

– Dzięki szerokiej ofercie można bez wychodzenia z domu wybierać spośród ponad 13.000 produktów dla zwierząt. Takiej oferty nie ma żaden sklep stacjonarny. Polacy już dawno docenili zakupy przez internet – są szybkie i wygodne. To istotne, jeśli zamierzamy kupić duży worek karmy dla psa lub żwirku dla kota. Przy zakupie przez internet produkt jest nam dostarczany pod same drzwi.
Rozwijając nasz sklep, staramy się cały czas szukać innowacyjnych rozwiązań, aby być krok do przodu. W tej chwili nasi klienci w większości przypadków zamówiony towar otrzymują już w 24 godziny po złożeniu zamówienia. Przy zamówieniach za ponad 95 zł dostawa kurierem jest całkowicie darmowa. W tym roku jako pierwszy sklep zoologiczny w Polsce wprowadziliśmy kilka innowacyjnych rozwiązań m.in. możliwość płatności Twisto – co oznacza, że za zakupy w naszym sklepie klient może zapłacić dopiero po 21 dniach nie ponosząc dodatkowych kosztów.

– Jakie plany rozwoju ma FERA.PL?

– Przyznane wyróżnienie traktujemy zarówno jako wielki zaszczyt, jak i zobowiązanie do nieustającego podnoszenia jakości obsługi naszych obecnych i przyszłych klientów. Stale się rozwijamy i wnikliwie obserwujemy trendy na rynku zoologicznym oraz rynku e-commerce. Wprowadzamy nowe marki do naszej oferty i szukamy nowoczesnych rozwiązań technologicznych, by móc w pierwszej kolejności oferować je naszym klientom. Dbamy nie tylko o to, by zakupy u nas były przyjemnością, ale przede wszystkim cały czas pamiętamy o tym, że to nasi klienci i ich zwierzaki są najważniejsi. Pozostajemy otwarci na sugestie i potrzeby naszych klientów. Naszym celem jest stworzenie sklepu, który jest przyjazny, innowacyjny i godny zaufania.

You may also like...

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
LinkedIn
Share
Follow by Email